Litt i gang igjen..

Nå har vi endelig kommet litt i gang med trening igjen. Det blir ikke noe NRH-trening på en stund ennå, men vi jobber litt med lydighet hver dag nå. Jeg har sett for meg at jeg skal prøve å trene litt systematisk framover nå. Kjøre en uke med kun en eller to øvelser, og så bytte uka etter. Hun kan jo egentlig øvelsene for klasse 1, men jeg tenker at litt mengdetrening ikke skader nå når vi har vært "fraværende" så lenge..
Det er i alle fall gledelig å se at hun responderer så godt som hun gjør nå - hun hungrer vel etter å få bruke hodet, så det er vel ikke så rart heller! Stakkars Lara, hun har hatt det tøft nå når hun har vært i ro.. Jeg har jo en hopp-og-sprettawart, og da er ikke ro det ideelle. Men, hun takler det bra. Kanskje har hun også godt av at det ikke alltid må skje noe.
Vi er i alle fall i gang igjen, og det tror jeg både Lara og jeg synes er deilig! Og jenta mi er kjempeflink - nå står det bare på meg!

Kommentarer

Populære innlegg