Løpetid

Jeg er så forvirret! Hvorfor synes jeg plutselig at min egen bror er så forferdelig attraktiv? Han er jo ganske kjekk, da.. Stor, svart med en sexy buskete hale.. Mmm.. Nei, fytte grisen, hva er det jeg tenker? Han har også blitt så veldig opptatt av meg. Nå skal han absolutt snuse meg bak. Vet han ikke at jeg ikke liker det? Tulling altså! Det er bare det at jeg angrer meg så fælt når jeg sier fra til han, og da må jeg jo smiske litt for å gjøre det godt igjen. Og da tror jo han det er fritt fram igjen! Og det er det jo...ikke...
Når jeg står ute, føler jeg en enorm trang til å si fra hvor jeg er. Egentlig skjønner jeg ikke helt hvorfor, men noen skjønner tydeligvis hvorfor jeg bjeffer, for jeg får svar fra alle kanter. Og det er så utrolig opphissende.. De har så mandige bjeff.. Hvis ikke mor eller far holder meg hardt når de setter meg ut i bånd, stikker jeg av altså! Jeg må bare sjekke opp noen av disse karene.. Men, får jeg lov?? Neida! Tror dere ikke at de har satt meg i bånd i det siste. Jeg får ikke løpe løs lenger, og det er en smule bittert! Da får jeg jo ikke besøkt disse som svarer meg! Nå håper jeg dette går over snart, for jeg blir så sliten. Først så vil jeg, og så vil jeg ikke likevel, og så vil jeg igjen! What's going on???? Nei, nå får jeg sette meg i vinduet og kikke etter hunder. Kanskje det kommer forbi en kjekkas! Da skal jeg i alle fall sørge for at han vet hvor jeg bor!!

Kommentarer

Populære innlegg