Deilig skitur!

Etter en veldig lang sykdomsperiode, er endelig både 2- og 4-beinte på beina igjen. Det er vanvittig deilig å kunne bruke hundene igjen. Og i dag har Lara og jeg vært på årets første skitur sammen. Etter at vi 4-beinte har vært syke hele denne uka, var det en smule innestengt energi hos Lara som bare måtte ut!! Hun tok rett og slett helt av! Langet ut og la seg i selen.. De to første kilometrene behøvde jeg ikke ta mange stavtakene..



Hun er en kraftmaskin, og jeg blir så imponert over kreftene hennes! Hadde jeg vært i form, kunne vi antakeligvis ha deltatt i snørekjøring. Jeg tror ikke Lara hadde ligget noe tilbake for disse såkalte trekkhundene. Hun simpelthen elsker det! Prøver du å begrense henne, gir hun deg fingeren og legger seg enda hardere i selen.

Her er noen bilder fra dagens skitur:

 Lara kjøler seg ned..

Fullt driv!


Like blide, begge to!


Klar for turen hjem..

Kommentarer

Populære innlegg