Klare for stevne på Gjøvik til helga?

Nja..
Kan vel ikke si at vi er topptrente, men vi gjør et forsøk. Lara er i alle fall seg selv igjen, etter å ha hatt en liten hormonkule. Etter siste løpetid "hang" hormonene seg litt opp, og under Pia sin løpetid, fant Lara ut at hun var "gravid".. Ikke skulle hun spise og ikke skulle hun gjøre noe. Og så tisset hun hele tiden. Jeg var oppriktig bekymret for at noe var alvorlig galt. Men, etter noen besøk hos dyrlegen, fant vi ut at hun var innbilt svanger, og etter en hormonkur ble hun seg selv igjen. Nå er hun bare hopp og sprett! :-)
Etter dette har vi fått trent litt, selv om jeg har dårlig tid. Vi prøver å få til to treningsdager i uka, samt at vi trener litt hjemme også. Vi mangler nok litt trening på de nye øvelsene, men vi tar stevnet som en treningsrunde. Får nok ikke opprykk nå heller, for da må vi nok trene litt mer systematisk enn vi gjør nå.

Jeg filmet lineføring med Lara i dag, og her er resultatet:

Jeg synes vi har bra kontakt nå, men jeg er spent på hvordan det blir under press. Gleder meg, og gruer meg på samme tid:-)

Pia er også superflink om dagen. Hun er mye enklere å trene enn Lara, så det er mulig vi starter til høsten. Det har blitt veldig lite trening i år - etter at jeg startet i ny jobb. Rutinene har begynt å falle på plass, så framover vil det nok bli mer systematisk trening.

Her er en liten snutt med Pia i action:



Uansett gleder jeg meg veldig til Hovawart-spesialen i år. Da skal vi stille både i lydighet og på utstilling. Full pakke i år! :-)

Kommentarer

Populære innlegg