Burde, burde har blitt til vil, vil!

Ukens siste hendelser, eller rettere sagt - det som hendte den 22/7-2011 - har fått meg til å tenke. Da jeg satt hjemme og så alt som skjedde i Oslo, var tankene egentlig "jeg må bidra!", "jeg må hjelpe til!", "hva kan jeg gjøre for å hjelpe??". Hele meg ville egentlig bare til Oslo og Utøya for å hjelpe. Men, jeg hadde ingenting å bidra med. Det eneste jeg kunne gjøre, var å kaste meg på telefonen da det ble annonsert at de trengte blod - og ikke en gang der kunne jeg hjelpe.
Men, noe godt kom ut av det! Jeg skal registrere meg som blodgiver, og jeg skal fullføre redningshund treningen! Lara klarer det, bare jeg er strukturert nok, så nå legges planene framover for å fullføre det vi har startet på.
Så, sorry til den flotte brukshund-gjengen i Land Hundeklubb - søndagene mine kommer til å gå til å trene sammen med redningshundlaget på Gjøvik. Jeg skal fortsette med lydighetstreninger på torsdager, og jobbe mye med brukshund-aktiviteter som spor og søk i uka. Målet er satt - det skal nås!

Kommentarer

Populære innlegg