Godt nytt år ønskes alle fra oss i Snertingdal!

Da er vi godt inne i det nye tiåret. Tenk, det er 2010 allerede! Vi er inne i årene det er laget mange science fiction filmer om.. Hmm... Jammen godt det ikke har blitt helt slik som filmene forespeilet!

Nyttårsaften er overstått for denne gang, og som vanlig er ikke hundene nevneverdig preget av smell og pang rundt seg. De reagerte faktisk ikke i det hele tatt! Så jeg våget med ut i noen få minutter for å si godt nytt år til alle naboene hos fatter'n. Vi feiret nemlig der, og dro med alle hundene. :-) De kunne jo ikke være her alene med masse smell og fyrverkeri. Det hadde jeg ikke klart!
Da jeg kom inn igjen, lå alle hundene rett ut og slappet av.. Kan vel ikke si at de brydde seg noe særlig..
Men, da tanta mi kom busende inn, full som en alke, da reagerte de, ja! Det var noe de absolutt ikke var vant til å se. Så er ikke hun akkurat en stillferdig person heller. Hun er veldig fargerik og vifter rundt seg med armer og bein. I tillegg tror hun at hun kan kontrollere 3 hovawarter som nesten aldri har sett henne før. Eh.. Jeg tror ikke det! Det er ikke lurt å stille seg opp og kommandere en hovawart sånn uten videre - særlig ikke når man stinker alkohol, har en stor pelskåpe og stiller seg opp med en litt truende holdning. Så jeg fikk et lite problem med å holde igjen 3 lettere opphissede hovawarter.. Men, det gikk bra og de aksepterte henne til slutt, etter litt overtalelse fra mor. :-)

Godt nytt år ønskes fra familien Øversveen!

Kommentarer

Populære innlegg