Litt oppdatering fra Snertingdal..

Tiden flyr, og våren nærmer seg. Jeg er endelig friskmeldt og klar for trening igjen. Det er forsåvidt de 3 firbeinte også! Og når det er sagt, har alle tre blitt et år eldre. Pia ble 2 år den 9. mars og Lara og Pondus ble 3 år den 20. mars. Det ble dårlig med gratulasjoner her, men jeg rakk da innom facebook for å gratulere dem og søsken med dagen.
Lara og Pondus har blitt røntget og her venter vi spent på prøveresultatene! Jeg visste selvfølgelig ikke at man kunne forhåndsbetale hos NKK, og dermed få resultatene etter en uke.. Så nå venter vi da.. De ble røntget den 17. mars, så kanskje vi får resultatet etter påske en gang.

Pia har vært på skitur med Sondre, Rune og meg. Vi gikk 8,5 km og Pia diltet med. Hun er så rolig og fin, og passer til å ha med på familietur. Lara er treningshund, så henne har jeg med på treningsturene mine. Pondus er turkamerat, og vi går tur på beina.

Nå har jeg meldt meg ut fra Gjøvik Hundeklubb og meldt meg inn i Land Hundeklubb. Med det håper jeg å kunne delta oftere på miljøtrening og lydighetstrening. Jeg ønsker meg et miljø med aksept for forskjellige raser og glede over at medlemmene ønsker å trene med dyrene sine. Slik ser miljøet på Dokka ut.
Jeg har også en liten plan med Pia, så vi får se om jeg klarer å fullføre det. Vi tar en dag om gangen, men har et mål med treningen. Det blir spennende!!

Jeg har også hatt et fotoprosjekt for Ellen, for å finne et hodebilde av svart hovawart.. Krav: Tunga inne i munnen, uten halsbånd og klart. Her er bevis for at det er kul umulig å ta bilde av en svart hovawart med kravene ovenfor.. :-) hehe..

Kommentarer

Ellen sa…
Ble da noen bra bilder der. :-) Selv om jeg selvsagt kunne si noe om vinkler og ta hensyn til øynene og slikt da. hihi. Du prøvde i hvert fall og det setter jeg pris på. :-) Gleder meg til å høre om planene for Pia. Og for Lara og deg. Håper vi ses litt mer nå fremover.
Klem

Populære innlegg