Sølv og bronsje

Nå er det bare få dager igjen til Lara og jeg skal gå opp til bronsjemerket. Jeg er så spent på om vi klarer det! Vi har jo allerede tatt sølvmerket, men med min hund, vet man aldri hva dagen bringer. Hun er et meget selvstendig vesen, og har hun bestemt seg for at hun ikke skal, så gjør hun ikke det! :-) Fallhøyden er ganske stor fra 151 poeng og sølvmerke.. Men, vi får ta det som det kommer og skli gjennom!
Det blir spennende å se alle ekvipasjene på kurset - jeg vet at alle kan! Synd jeg kommer så sent, for jeg får ikke sett noen av de andre gå.. Håper det blir tatt mange bilder!!

I morgen er siste trening før vi skal i ilden, og de siste treningene nå, har Lara gått perfekt! Jeg tror vi endelig har kommet det godt steg videre. Det ser liskom ut som noe har løsnet.. Lara går jo fot når hun ikke behøver også - det har vel aldri skjedd før. Jeg henger som regel etter henne når vi er ute og går. :-)

Lykke til, alle gode venner på kurs! Jeg krysser fingra for dere alle sammen!

Kommentarer

Populære innlegg