Mer lydighet..

Lara har oppdaget at jeg har begynt å trene Pia mer intensivt nå, så da jeg skulle trene Lara i går var hun mer på nett enn noen gang! Hun er så ivrig i tjenesten at hun står "på hugget" før jeg gir kommando. Veldig artig!! Og for en kontakt hun har!

De siste gangene vi har trent nå, så har vi trent "stå". Jeg jobber nå med å få en raskere og mer markert stå, for hun er litt treg til å stoppe vanligvis. Hun må liksom gå noen skritt før hun stopper, og det gir oss 5 på stå-øvelsen i klasse 1. Så her må vi småpirke litt. Men, hun responderer godt på øvelsen slik jeg har lagt det opp nå, så får vi se om det gir resultater.

I år blir det nok ikke "hoffe-spesial" på oss, for den går helga før vi skal ha konfirmasjon hjemme. Jeg må nok dessverre se langt etter det.. - ikke har jeg råd heller - konfirmasjon er dyrt!!! :-)
Mulig jeg klarer å legge inn et par stevner/utstillinger i oktober/november. Så langt har jeg ikke kommet ennå i planleggingen, så det gjenstår å se.

Kommentarer

Populære innlegg