Løpetid

Dagene er tøffe for hoffene våre nå. Lara har løpetid, og Pondus er helt på styr. Heldigvis er hun på topp nå, så da er det ikke mange dagene igjen før Pondus kan sove og kanskje ha tid til å spise og drikke litt...
Sånn det er nå, må vi holde dem helt adskilt, for stakkars gutten får ikke slappe av så lenge han ser Lara. Det verste er egentlig at Pia ikke er langt unna løp, hun heller. Om hun kommer i løp midt i jula, blir jeg ikke forundret.
Akkurat nå ligger jentene nede i hver sin godstol, mens Pondus ligger i gangen oppe. Jeg kan høre han helt hit der han ligger og piper. Jeg føler meg litt som en dyremishandler, men vet at jeg gjør det beste jeg kan.. Vi bytter på litt, sånn at Lara ligger oppe og Pondus er nede også.

For å bøte på situasjonen har jeg i dag stelt alle hundene. De har fått en lang runde med børsten, så nå skinner pelsen til alle tre. Klørne er klippet og hår trimmet
.
Pia og Lara er påmeldt utstillingen i Letohallen 29 - 30. desember. Det blir moro! Vi skal møte Hilde og Jon, Andrea og Emil og Zorro og Elena (som jeg ennå ikke har hilst på). Kanskje Mira er med og? Jeg gleder meg så!!!

Jeg har også ordnet meg treningsbane hjemme! Den skal jeg ta bilde av og legge på nett, for den er kjempefin! Vi skal trene framover nå, så til våren skal vi være kjempegode!

Kommentarer

Populære innlegg