Aktiviteter til høsten

Nå har jeg fått meldt meg på lydighetsstevne på Gjøvik og bestilt hytte til Hovawartspesialen. Nå gjenstår det bare å få meldt seg på der også :-)
Det skal bli gøy å se igjen alle hoffe-vennene våre. Vi har vært spesielt asosiale de siste årene, så jeg håper de kjenner oss igjen.. I tillegg til spesial, arrangerer Ellen kenneltreff. Det er alltid så vanvittig gøy! Gjengen med O-bra-tali-hoffer er en knallgjeng, og jeg gleder meg veldig til å se dem igjen!

I dag meldte jeg Lara på lydighet den 7. august.. Vi får trene en god del i sommer, så kan det jo hende vi klarer en grei poengsum. Som før sagt, har vi ikke ambisjoner om elite, men koser oss med trening når vi får tid. Både Lara og Pia er veldig lettlærte, så det er gøy når vi trener!

Redningshund har det blitt lite av i sommer, men vi kommer igjen så fort anledningen byr seg. Det har vi ikke tenkt å gi oss med, nei! Lara storkoser seg når hun får brukt kroppen skikkelig, og når hodet i tillegg får trening, er dagen helt topp. Planlegging mot godkjenning har også startet, så nå gjenstår det bare å få trent nok!

Bilder av Lara og Pia som trener:
Jentene mine er kjempeflinke!!

Kommentarer

May Lisbeth sa…
Morsomme hunder!! :-) Pia og Lara er snille, men aktive jenter!

Populære innlegg