Lara og Pondus er 2 år!

I går ble Pondus og Lara 2 år! Gratulerer med 2-års dagen til alle fra kullet.

Feiringen ble litt avkortet i går siden vi har hatt en litt akutt situasjon hjemme. Men, de fikk i alle fall litt popcorn :-) Jeg hadde så lyst på det da jeg kom hjem i går, og da feiret vi med noen biter popcorn til alle :-) Ikke spesielt sunt hverken for mor eller hunder, men det går vel bra for en gangs skyld. (de spiser jo alt annet de kommer over, så litt popcorn er sikkert greit).

Nå er det heller ikke lenge til Lara og Pondus må røntges. Det blir spennende å se hvordan resultatet på det blir.

Ellers har jeg trent litt med både Pia og Lara, og begge responderer godt på trening. Lara har plutselig funnet ut at godbiter er bedre enn kong - så her får vi bare variere... Hun gadd i alle fall ikke finne noen på lavinetreninga på søndag før han hadde en pose med pølser med seg inn i hula... Da kunne hun liksom grave! Hun som har gravd som bare det etter kongen før!
Pia er i ferd med å lære mer om kontakt, og hun er veldig flink. Det er kontakt med en gang, så jeg tror vi kan gå litt videre. Godbiter er det beste for henne, men jeg skal begynne å trene henne opp på klikker, tror jeg. Bare for å få litt mer ro rundt jobbingen. Hun er nemlig så gira på mat at hun ikke rekker å tenke.. :-)

Kommentarer

Ellen sa…
Gratulerer så mye med 2 års dagen i går til Lara og Pondus. :) Håper ting ordner seg i heimen for deg snart. Føler med deg og sender varme tanker.
Klem

Populære innlegg