Hangarounds..

Jeg og Lara har blitt faste hangarounds (i overført betydning) i landsbyen Dokka. :-) Som et ledd i sosialiseringstreningen, henger vi rundt på godt trafikkerte plasser i Dokka sentrum. Det være seg kjøpesentre, bensinstasjoner eller gatekjøkken. Hun begynner å bli ganske flink, synes jeg. Fra å vokte på alt som går forbi, er det nå kun enkelte mennesker hun ikke er helt trygg på. Det går bedre og bedre for hver gang. I dag hadde jeg masse godbiter som jeg foret henne helt ukritisk med. Det vil si, det eneste kriteriet var at hun skulle sitte rolig ved meg og se på menneskene som gikk forbi. Og det gjorde hun.. Veldig bra!!!

Nå skal Pia og jeg ut å gå tur, for hun trenger å brenne litt krutt!! Løper rundt som en hodeløs kylling, bare på leting etter noe bøll.. Så med den hoffenesen hun er, skal hun få gå tur i skogen, på gjørmete skogsvei, til hennes store ergrelse.. Hun er nemlig litt nøye på ikke å bli våt og møkkete.. Helt ulik sine "søsken" som ukritisk plumper oppi hver eneste sølepytt de finner! Men, hun liker å bruke nesa si, og der er det spor etter både det ene og det andre. Da får hun nok litt utløp for sin ville fantasi.. hehe..

Kommentarer

Ellen sa…
Nå har du jo tatt helt av!!! :) Jeg får nesten dårlig samvittighet jeg. Flinke du. Og det er jo morsomt når du ser at det virker. Gleder meg til å treffe dere igjen i juni.
Klem

Populære innlegg