Bading..

Med varme sommerdager kommer det anledning for å bade.. I dag har Pia vært med Sondre og meg på Åbbortjernet og badet sammen med masse andre mennesker. Jeg er så utrolig imponert over gemyttet til den hunden. Hun kan være med overalt og er et mildt og sosialt vesen som bare elsker oppmerksomhet. I dag svømte hun for første gang!! Dessverre glemte jeg kameraet og mobilen hjemme, så jeg fikk ikke knipset øyeblikket.
Alle tre i Bækjimillom..


Men, jeg fikk derimot knipset Pondus! Han og Lara har også fått bade nå i kveldingen. Det er så mange fine steder å ta med hundene til her i dalen, så det blir nok mange anledninger til det i varmen. Her kommer noen badebilder. Og da spesielt av Pondus, som også la på svøm for første gang i dag!! Han er ei ekte vassrotte, for han ville ikke opp igjen..
Stor, god og stolt hanne i solnedgang

Fint på Ringsjøen!



Lara er også våt og elsker å bade. Men, hun er dreven i gamet - er ikke redd vann i det hele tatt. Derfor har jeg tatt et bilde av henne med den nye selen, som vi skal bruke på fjelltur. Den er direkte KUL! :-)

Girlpower!!

Kommentarer

Populære innlegg