Startnerver..

Oj, oj.. Nå begynner nervene for alvor å melde seg. Og det er så dumt, for jeg vet jo at Lara blir ekstremt preget av min nervøsitet. Jeg må bare ta meg sammen og late som ingenting. Det er i alle fall ingenting i veien med hunden min. Hun går kjempebra til ikke å ha trent mer. Nå er det kun meg det står på, og min sikkerhet ovenfor hunden.

Vi trente i går, og i stedet for godbiter, trente jeg med kong. Lara blir helt skrudd på den, samme hva andre sier! Når hun vet jeg har den i lomma, prøver hun det meste for å få den. :-) Og da mener jeg ikke drakamp og jaktlek tett inntil meg, nei, hun vil ha kongen kastet langt avgårde.. :-) Så da tar det litt tid mellom hver øvelse, men det får bare gå.

Lara funker godt på godbiter også, så jeg varierer litt med det. Når jeg ønsker at hun skal være giret og full av action, bruker jeg kong, og når jeg vil hun skal være litt mer avbalansert bruker jeg godbiter.

Alle klasse 1 øvelsene sitter nå, så det blir spennende å se om vi får det til i ukjente omgivelser... Hvordan Lara takler dette, i lag med nervene mine, gjenstår å se! :-)


Kommentarer

Populære innlegg