Lydighetsstevne Gjøvik 13. juni

Her kjører vi på! :-) To helger på rad med stevner. Denne gangen ble det mindre poengsum, men totalt synes jeg det gikk bedre! Denne gangen fikk vi bare en 0, og den kunne vi unngått hvis jeg var mer dreven. Den 0'en var helt og holdent min feil, og ikke Lara sin! Hadde jeg visst at jeg faktisk brøt øvelsen ved å fysisk stoppe opp for å rope på hunden min under "fri ved foten", ville vi ikke fått 0. Men, øvelse gjør mester, og som Brenden sa: "Da gjør du ikke det flere ganger!"

Her er i alle fall resultatene våre:

Tannvisning: 9,5 -glad hund! * 1 = 9,5
Fellesdekk: 8 * 3 = 24
Lineføring: 6,5 * 2 = 13
Fri ved fot: 0 *4 = 0
Dekk fra holdt: 9 * 2 = 18
Innkalling: 9 *2 = 18
Stå under marsj: 5 * 3 = 15 (Hurra!! Hun stoppet rett innenfor grensa på to lengder.. )
Hopp over hinder: 5 *2 = 10
Helhet: 7 (0,5 bedre enn sist..)
Totalt = 114,5 poeng

Totalt ble vi nr. 6 av 9, og er veldig godt fornøyd med det! Gratulerer til Aicko som slo oss såvidt :-)

Kommentarer

Populære innlegg