Prosjekt hundegård!

I dag har vi endelig fått startet på prosjektet og planene rundt å lage hundegårder til alle hundene. Den første er ikke så langt fra ferdig, for i dag har jeg revet ned en del av den gamle garasjen vår. Garasjen ligger under låvebrua vår, og gir mye skygge på sommeren og le når snøen kommer. Taket lå jo der fra før, og nå har jeg tatt vekk alle plankene som skulle vekk.
Nå gjenstår bare å fjerne den gamle utedoen på baksiden og bygge hundegården litt framover sånn at den blir litt mer luftig. Jeg tror det blir veldig bra når det blir ferdig! :-) Her er noen bilder fra i dag:


Utedoen i bakre hjørne skal også bort:-)



Vi holder på med forskjellige prosjekter om dagen, og i helga har vi også ryddet en del i huset etter moren til Rune. Der tok jeg noen fine bilder av hundene med kameraet på mobilen min (det er da jeg ønsker meg et myyyye bedre kamera..) Selv om kvaliteten ikke er den beste, legger jeg dem ut likevel!

Nicko er en fin gutt! Følger med på hva som skjer...



Jentene slapper av i gresset! Sondre er hjelpemannskap!

Kommentarer

Populære innlegg