Travel høst..

Nå har jeg oppdatert aktivitets-siden med hva vi kommer til å holde på med utover høsten. Lara skal gjennom to kurs - Bronsemerket og Intensivt kurs i konkurranselydighet.. Nicko skal gå grunnkurs med oppstart på tirsdag. Pia faller litt mellom to stoler, men jeg ønsker å starte grunnkurs med henne også. Jeg kan ikke melde henne på samtidig som Nicko, for hvem skal da se etter Sondre? Så jeg er på leting etter et grunnkurs et annet sted, litt senere på høsten til henne. Har sjekket hos Oslo Hundeskole, avd. Oppland, så det er mulig det blir kurs i oktober på Pia.

Intensivkurset i lydighet må jo selvfølgelig gå samtidig som utstilling/lydighet i Kongsberg, men valget var ikke så vanskelig. Hvis jeg kan gå kurs og lære mer, er det viktigere for meg enn resultatene. Dessuten er kurset med personlig oppfølging, så dette kan virkelig bli gøy! Jeg gleder meg!

Ellers var vi på miljøtrening med alle tre i går. Lara var faktisk 100% på nett, og gikk perfekt fri-ved-fot/lineføring! Håper hun husker det til helga!!
Pia holder på(har holdt på en god stund) og få løpetid og var, om mulig, enda mer blondine enn vanlig.. Virrekopp! Hehe..
Nicko kom langt i stolleken, for han er kjempegod på ligg-bli!! Han er en morsom hund, og enkel å få kontakt med. Rune har fått en fin hund å jobbe med der! :-) Han fotfølger far alle steder også, og viser veldig tydelig hvem som er grommest i familien! :-)

(jammen er jeg glad jeg klarte å dra Rune med på hundetreninger, for nå ser det ut til at han også er bitt av basillen.. hihi..)

Kommentarer

Populære innlegg