Kjøretur..

Sondre, Lara, Pia og jeg har vært en tur på Raufoss i dag og besøkt bestefar. Vi hadde flaks, for totenrunden (sykkelløp) ble avholdt i dag, og det gjorde sitt til at jentene fikk litt sosialiseringstrening i bilen. :-) De var flinke, begge to. Til å begynne med bjeffet de litt på de rare menneskene, men roet seg etterhvert helt ned. Da vi stoppet utenfor Statoil på tur hjem - der det var masse mennesker som gikk ut og inn - kom det ikke et lite bjeff en gang. Tydelig at det hadde virkning, ja!
Pondus har fått være i fred for løpske damer i dag. Pia er jo så villig at det nesten er litt morsomt, og Pondus er ikke sen til å godta invitasjonen fra berta! Må le..

Ellers har det ikke blitt noe lydighet, siden jeg har ligget med influensa denne uka. I dag var jeg "tvunget" til å reise til Raufoss for å levere konfirmasjonskort. Hadde nok ikke reist, hvis det ikke var for den grunnen.. :-)

Nå følger jeg kampen Lyn - VIF fra godstolen, og skal snart kaste meg i seng sånn at jeg kan komme meg på jobb i morgen.

Kommentarer

Populære innlegg