Langtur.

I dag har Pondus og jentene vært avskilt. Pondus har vært med Rune og Sondre til Raufoss. De har holdt på i gamlehuset, som nå har blitt lagt ut for salg - ENDELIG!! Jeg og jentene ble igjen hjemme i dag sånn at jeg kunne stelle litt i hagen her. Det er vel sånn vi må gjøre det når vi har to hus å sysle med.
Pondus trives så godt når han får være alene-hund. Da er han utrolig rolig og hører på alt Rune sier. Jeg må skryte litt av Rune, som virkelig har vært flink med Pondus i det siste. Han har vært med stort sett overalt, og det har han virkelig hatt godt av.

Etter å ha holdt på ute i flere timer, gikk Lara, Pia og jeg en langtur. Vi har så fin natur å gå i her. I skogen er det fortsatt litt for vått, men vi har en lang runde som det går an å gå. Den er litt over en mil lang, så både jeg og jentene har fått kjørt oss i dag. Jeg tror de hadde veldig godt av en lang tur, for der var det mye energi i dag.. Puh! To hoffer som drar i hver sin retning til tider er rimelig tungt å holde igjen :-) Men, de begynner faktisk å bli flinke til å gå i bånd nå.. Når de er to drar de mer enn når jeg går med en om gangen. Det er vel naturlig - det skal vel konkurreres da også.. :-)
Pia er redd fe-rister.. Hun satte seg på bakbeina da vi skulle over den første, men kom etter da vi andre gikk over. Samme skjedde på rist nummer 2 også. Tullejente!
Nå ligger de helt utslått i sofaen og godstolen.. Blir nok rolig her i kveld!

Kommentarer

Populære innlegg