Ny layout..

Så har jeg gjort noen endringer på bloggen min.. Det kan nok hende jeg gjør flere endringer, men akkkurat nå tester jeg bare ut en ny programvare jeg har kjøpt. Med den kan jeg lage ferdige layouts for blogger.com og wordpress. Det er litt kult, egentlig!

Hundene ligger strødd rundt på gulv og i sofa og stoler og slapper virkelig av. De har endelig roet seg litt etter å ha vent seg til lydene fra festlokalet ved siden av. Der er det fest i dag, og mange ukjente stemmer og bråk. Med 3 hovawarter, blir det da litt farting til og fra diverse vinduer før de endelig finner roen.

Våren har også gjort sin anmarsj, og gårdsplassen er et stort gjørmehull. Da er det veldig artig med tre hunder med fire poter hver som tar en god runde rundt i stua og på kjøkkenet etter at de har vært ute. Jeg har sikret meg med en fille på trappa, men.... Nå håper jeg våren kommer raskt, slik at det tørker opp litt ute..
På tirsdag blir det miljøtrening på Pia og Pondus.
På torsdag skal jeg på lydighetstrening i Land hundeklubb for første gang! Spennende! Da skal Lara og jeg trene litt igjen! Det blir gøy! Hun er veldig på nett når jeg trener henne hjemme, så det blir spennende å se hvordan hun takler nye hunder og mennesker!

Kommentarer

Populære innlegg