Røntgen er ikke enkelt..

Jeg har nå funnet årsaken til at Pondus sine resultater ikke er lest av. Det har ikke blitt sendt ut regning på avlesning på han. Jeg fikk Lara sin, og betalte den, i den tro at jeg da hadde betalt for begge. Men, neida, Pondus er jo registrert på Rune, og da blir det selvfølgelig ikke sendt på samme regning. Selv om de ble røntget samtidig... Nå har jeg letet rundt hele huset i tilfelle jeg ikke har sett regningen, men den er ikke her.
Jeg har sendt en mail til NKK, og håper vi snart får regning så vi kan få avlest resultatene til Pondus også.

Til helgen er det funksjonsanalyse for Lara og Pondus. Det blir spennende... Jeg håper ikke jeg blir så nervøs at jeg preger hundene. Det går nok bra!

Ellers var alle sammen på bursdag hos bestefar i går. Han har en kattepus som rømmer huset når hoffet vårt kommer. Hun fikk ganske hard medfart en gang alle tre var på besøk samtidig, og etter det holder hun seg unna når vi kommer. Pondus liker nemlig ikke katter, og gikk skikkelig til angrep på henne. Og da oppførte jo de andre to seg også som flokkdyr, så hun havnet i kamp med tre hoffer. Det blir litt mange, selv for en katt! Nå skal det sies at det gikk bra! Pus forsvarte seg med nebb og klør, så hundene kom ikke tett nok til å gjøre skade. Jeg var også raskt på plass og fikk "kastet" hoffene unna, og løftet Pus opp i armene mine. En fortumlet bestefar fikk båret henne inn på soverommet, slik at hun fikk være i fred. Og nå ser vi ikke snurten av henne når hun vet at hoffene er med på besøk. :-)
Lara fikk prøve litt søk inne hos bestefar i går. Katten har nemlig verdens morsomste leke - en mus som piper. Lara elsker pipedyr, så vi gjemte denne musa på flere steder i huset, og belønningen er så stor når hun får lov å gå med den i munnen etterpå. Det piper så morsomt!!!

Kommentarer

Populære innlegg